Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Emilia Sommer - 4 maj 2016 17:14

Heii på er?

Tänkte göra ett "Bara jag som..." Inlägg, så nu kör vi!

Är det bara jag som hatar när man liksom har lagt sig i sängen.. Så har man lagt sig såå himla skönt efter en lång jobbig dag.. Så ser man att man glömt släcka lampan.
Det är bland det jobbigaste jag vet om.. Hahha

Det andra är att.. Är det bara jag som verkligen blir typ rädd av detta, alltså på riktigt. Det är lite löjligt.. Men aja. Jag är.. Hahah.. Rädd för att typ ha en fot utanför sängen, när man ska sova alltså. Det känns som om ett monster typ ska ta grepp om min fot och typ fyra mig ner och ta med mig till monsterlandet (inte för jag tror på..monsterlandet, elr vad det nu va)
Aja för mig är ju det fett läskigt.. Vet inte vrf egentligen..hahahh.
Men sen har jag sätt några sidor på Instagram där de lägger upp bilder där det står "gilla annars står hon/han/den osv.. I ditt rum inatt". Asså jag får typ panik över det, man är ju tvungen att gilla liksom.
(Förlåt om jag skrämdes..hihi)

Gilla för fler delar av "Bara jag som..."


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards